Veelgestelde vragen
Veel vragen worden vaker gesteld en daarom is B&G Catering deze vragen gaan verzamelen. Op deze pagina kun je alle veelgestelde vragen bekijken en de antwoorden daarbij vinden.
In welke regio verzorgen jullie catering?
B&G Catering Service is gelegen in Harskamp en verzorgt vanuit hier de catering in o.a. Barneveld, Ede. Veenendaal, Voorthuizen, Lunteren, Stroe, Otterlo, Bennekom, Wekerom, Kootwijkerbroek, Arnhem, Apeldoorn en Amersfoort.
Zit je op een camping bij een van deze plaatsen? Ook daar bieden wij de mogelijkheid om onze catering te leveren. Geef bij het bestellen dan aan op welk park en in welk huisje je zit.
Twijfel je of we in je regio catering verzorgen, neem dan even contact met ons op.
Hoeveel personen bedienen jullie minimaal en maximaal?
Onze barbecuemenu’s kun je al vanaf 2 personen bestellen. Catering is geschikt voor kleine bijeenkomsten vanaf 10 personen tot 1000+ personen voor grote evenementen. We passen onze capaciteit aan afhankelijk van jouw evenement.
Wat voor soort catering doet B&G Catering?
Wij leveren partyservice, catering en bedrijfscatering op maat. Ter inspiratie kun je op onze website onze projecten pagina bekijken, die een visueel beeld geeft van een aantal van onze catering projecten.
Is het mogelijk om bediening of een kok bij de catering te huren en wat zijn de kosten hiervan?
Ja dit is mogelijk de kosten zullen wij in overleg bespreken. Neem gerust contact met ons op!
Werkt B&G Catering met verse producten?
De ingrediënten die B&G Catering gebruikt zijn altijd vers en met zorg geselecteerd. Bij ons staat de beste kwaliteit voorop! Alle opties en mogelijkheden voor catering kun je op onze website bekijken. Ook proberen wij zoveel mogelijk met lokale leveranciers te werken, zo kun je genieten van catering uit de regio.
Houden jullie ook rekening met dieetwensen en/of allergieën?
Absoluut! We hebben ruime ervaring met vegetarische, veganistische, glutenvrije en lactosevrije opties. Geef bij je aanvraag altijd duidelijk aan welke dieetwensen of allergieën er zijn, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Hoe gaat B&G Catering te werk?
De producten van B&G Catering komen uit onze eigen ambachtelijke slagerij. Uw Slager ’t Pleintje is gevestigd in Harskamp en is al jaren een begrip in deze omgeving. De slagerij is onlangs nog bekroond als een ‘slager met ster’. Deze ster is een beloning voor slagers die zich door uitzonderlijke prestaties op het gebied van kwaliteit, service, organisatie en klantgerichtheid onderscheiden. Wij zetten alles voor jou klaar en jij hoeft daarna alleen nog maar te genieten. Achteraf halen wij alle spullen bij jou op en zorgen ervoor dat de locatie netjes wordt achtergelaten.
Hoe kan ik direct online bestellen?
Via de website kun je gemakkelijk een aanvraag plaatsen voor jouw catering arrangement. Na het indienen van deze aanvragen, nemen wij altijd nog even contact met je op om de aanvraag definitief te bevestigen. Online bestellen kan via ons bestelformulier op bengcatering.nl, hier kun je al onze samengestelde pakketten vinden. Je kunt ook een offerte aanvragen, dan zorgen wij voor een bestelling op maat. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 0318 – 45 33 88, via mail info@bengcatering.nl of je kunt gebruik maken van het contactformulier op onze website.
Is er een minimaal bedrag waarvoor we moeten bestellen?
Nee er is geen minimaal bestelbedrag. Wil je de bestelling laten bezorgen dan is dit gratis boven de €250,-, onder dit bedrag verschilt dit per plaats. Wil je graag gebruik maken van onze maaltijdservice? Op dinsdag en donderdag bezorgen wij deze gratis bij ons in de regio. Kijk hier voor ons huidige assortiment.
Hoe ver van tevoren moet ik een catering aanvraag doen?
Voor reguliere catering raden we aan om minimaal 1-2 weken van tevoren een aanvraag te doen. Voor grote evenementen zoals bruiloften of bedrijfsfeesten adviseren we een termijn van minimaal 4-6 weken. Rond de zomer en feestdagen raden we aan eerder contact met ons op te nemen. Zo weet je zeker dat onze catering beschikbaar is.
Hoelang van te voren kunnen we uiterlijk bestellen en wijzigen?
Voor kleine bestellingen geldt dat deze nog tot een dag van tevoren kunnen worden besteld. Denk hierbij aan barbecue- en gourmetmenu’s. Bij catering partijen en partyservice zal dit gaan in overleg afhankelijk van de grootte van de partij en de wijziging.
Kunnen we een voorkeursdatum en tijd op geven voor aflevering?
Ja, je kunt een datum opgeven bij het bestellen. De tijd van de levering zal in overleg worden besproken.
Kunnen wij de catering ook zelf ophalen?
In principe leveren en verzorgen wij alles op locatie, maar in overleg zijn er mogelijkheden voor het zelf ophalen van kleinere bestellingen. Dit bespreken we dan graag persoonlijk met je.
Wat is inbegrepen bij de cateringprijs?
Het verschilt wat er bij de prijs is inbegrepen. Voor barbecues leveren we standaard een bbq en tangen. Gas en schoonmaakkosten zijn niet inbegrepen, maar kun je erbij bestellen. Ook wegwerpservies kun je naar wens meebestellen.
Benieuwd naar wat er voor jou specifiek is inbegrepen bij de prijs? Neem contact met ons op of vraag een offerte aan.
Hoe werkt de betaling?
We hanteren verschillende betalingsmogelijkheden. Voor kleinere evenementen kan direct worden betaald, voor grotere evenementen werken we met een aanbetaling en eindafrekening.
Wat gebeurt er bij slecht weer tijdens buitenevenementen?
We hebben ervaring met alle weersomstandigheden. Voor barbecues hebben we overdekte oplossingen en bij buffetten zorgen we altijd voor goede bescherming van het eten. In overleg kunnen we het menu indien nodig aanpassen op het weer. Bij grote partijen overleggen we ook altijd vooraf wat de mogelijkheden zijn en eventueel het back-up plan is.
Wat zijn jullie voorwaarden?
Onze Algemene voorwaarden kun je vinden op bengcatering.nl.

